ALD TECH d.o.o. u saradnji sa svojim dobavljačima, ovlaštenim distributerima, servisima i uvoznicima, se obavezuje da će na Vaš zahtjev, izražen u garantnom roku, otkloniti u svojim, odnosno ugovorenim servisnim odjeljenjima, kvarove i tehničke nedostatke proizvoda, koji su eventualno nastali prilikom normalne upotrebe, a u vremenu za koje se daje garancija. Garantni uslovi i upute su navedeni na Garantnom listu, za svaki uređaj posebno.
Ukoliko kvar ili nedostaci na uređaju ne budu otklonjeni u roku od 45 dana od dana prijema uređaja dostavljenog u servis od strane korisnika garancije, na izvršenje usluge iz garantnih uslova, ALD TECH d.o.o. se obavezuje da će neispravni dio uređaja zamijeniti istim takvim ili onim sličnih karakteristika. Garantni rok ne teče dok se uređaj nalazi na servisiranju.
ALD TECH d.o.o. će izvršiti zamjenu otkazalog uređaja novim uređajem u slučaju funkcionalnog otkaza uređaja koji nastane u roku od 7 (sedam) dana od dana preuzimanja (datum računa), pod uslovom da funkcionalni otkaz nije prouzrokovan neadekvatnom upotrebom i rukovanjem od strane korisnika.
Garanciji ne podliježu oštećenja nastala prilikom transporta nakon isporuke, oštećenja zbog nepravilne montaže ili održavanja, korištenja neodgovarajućeg potrošnog materijala (prema propisima), mehanička oštećenja nastala krivicom korisnika, oštećenja zbog varijacija napona električne mreže, udara groma i pratećih pojava. Garanciji ne podliježu dijelovi koji se troše: glave i riboni matričnih štampača, valjci i toneri laserskih štampača i fotokopir aparata, kertridži i glave ink-jet štampača i plotera, i slično. Također, garanciji ne podliježe ni instalirani sistemski i aplikativni software koji se isporučuje na računaru.
U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom proizvodu koji ste naručili, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakovanju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen. U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te vas molimo da u tom slučaju pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
-------------------------------------------------------
REKLAMACIJE:
U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od 24 sata od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju ALD TECH d.o.o. trgovini i to e-mailom na prodaja@itoprema, telefonski na telefon +387 61 645 336.
Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:
-roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
-isporučena roba ne odgovara standardima
-je došlo do oštećenja prilikom isporuke
Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom. Ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.
Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena i zaprimljena. Troškove povrata robe snosi kupac, a trošak slanja zamjenske robe u potpunosti snosi ALD TECH d.o.o. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.